Post by membtecahugpa on Feb 11, 2022 7:30:56 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Beyblade Burst Rivals ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Beyblade Burst Rivals IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod mer allt ▞▞▞
▞▞▞ Beyblade Burst Rivals 2022 version ▞▞▞
Det här är ett bra spel men jag får inga ädelstenar, du ger mig fler gratis ädelstenar så kommer jag att ge det här spelet 5-stjärnigt
Samma beys och karaktärer kommer igen och igen även i guld och i högre nivåer av lådor med lägre nivå. Min mycket tid går till spillo på att öppna lådorna
Beyblade Burst Rivals Älypelit xcc
Jag älskar det, det är ett av mina favoritspel. Bara problemet är för många uppdateringar, annonser .och spelanslutningen tar för mycket tid
Hyfsat, men vid vissa tillfällen måste man slipa... Mycket. Tar dessutom mycket plats
Det här spelet är coolt. Men någon gång känns det ihåligt att det bara är ett brickmatchande spel med tiden. Animationerna och grafiken är mer än vördnad. Behöver bara fler spelare baserade kontroller så att spelaren måste utveckla en spelstil istället för att bara matcha brickor. Jag hoppas alltid bra för Bayblade!
det tar så lång tid att öppna bytet
Kan du fixa synkroniseringsserverfelet varje gång du tvingar fram dina annonser. Vad hände med utvecklarna? Även det nya evenemanget är avlyssnat. Vinst med Xena Gold bey räknas inte till vunna matcher.
Trevligt spel, men snälla fixa några buggar, jag föreslår att du lägger till passiva färdigheter för föraren som ^&%&^%$ valkries omstartssystem, springgan requeiums zeta-drivrutinstips kan bytas efter en omgång och många fler, förbättrad även antifusk- och hacksäkerheten i appen
Jag hade en fantastisk tid med att spela de första dagarna men sedan mitt i en kamp sa det att internetanslutningen tappade och att spelet aldrig öppnades igen så 1 stjärna
modern combat 5 ios controller ... solid 4 ipodemco network malware cleanerleomoon cpu-v safeneed for speed rivals money cheat
För bra spel men en bugg lät mig aldrig spela Jag raderade av misstag spelet och laddade ner igen efter några dagar och ser att spelet har en mycket dålig bugg, det låter dig inte starta spelet
Beyblade Burst Rivals Hádanky ykad
😓 Jag gillar inte bc vi kan inte lära oss nya rörelser och jag gillar inte när det blir svårare och svårare, lös problemet eller skulle ha gett fem stjärnor
Jag gav den bara 1 stjärna för när jag öppnar appen visar den bara laddning jag väntade 10 minuter men tills dess visar den bara laddning killar snälla installera inte det här spelet det är bara slöseri med tid och data så snälla fixa det jag kommer att spela det här spelet igen, det var mitt favoritspel så gör inte det här spelet värst. Jag ber bara att fixa det.
Det övergripande spelet är bra men det kräver ett mycket starkt internet. Snälla polera den så att den behöver mindre internet
Bra spel men multiplayer har varit offline sedan länge, snälla fixa detta.😡
Dåligt spel! Dess kontroller är precis tillräckligt för att starta annars är det ett värsta spel som någon kropp skulle kunna spela.
Det här spelet är väldigt super Jag förstår spelet en anledning till att du ger den modiga valkyrian i det här spelet är att ge ok👍👍
kontrollera mängden reklam som poppar..spelet är enkelt bra med 4 stjärnor men annonsmannen.....
Det här spelet är så roligt att det känns som att jag spelar Beyblade på riktigt som precis som Valt Aoi
Jag älskar det här spelet..... Jag tappade ordet, det är ett riktigt intressant spel men jag har en fråga... Så min fråga är att i detta Beyblade Burst Rivals-spel är Beyblade Burst Sparking och Beyblade Burst Dynamite Battle System Beyblade's kommer också?
Spelet är inte dåligt men sättet du gör matchande multiplayer på är verkligen riktigt sugande, jag kan inte ens spela multiplayer nu, vädja om att fixa det här, jag vill inte ens klaga på annat ... bara matchningssystemet måste fixas för att göra det detta spel perfekt hoppas du kommer att förbättra det
Bra, men ibland kan det vara svårt utan att mala i minuter eller timmar, och slipning är också tråkigt, och ibland möter jag riktigt starka motståndare, vilket kan vara irriterande, men spännande ändå, trots problem med design som inte är spel.
Trevligt men jag menar medium men det här spelet som candy crush jag hatar candy crush typ spel,,,, hejdå bra spel bra grafik tack så mycket
Jag önskar att jag hade mer tid och det kommer inte att ge dig en handledning om hur du låser upp bey moves i början som rainbow launch
Vänligen fixa det här spelet KRASCHAR det och när det laddas står det att det inte gick att synkronisera omstart av spelet medan jag är mitt i ett spel 😡😠😡😠
Jag hatar inte spelet men det är som att de bara tre saker tillsammans spelet jag saknar många saker som ett alternativ att köpa andra bey-boxar, och det skulle också vara coolt om du kunde göra din egen bey eller lägga till beyblade battle kungliga, de borde också lägga till fler bey-drag som att Akilles har så många drag och de bara lägger till 1 och det måste vara Z-försvar 😶 som bruh
DET ÄR KUL MEN ATT VÄNTA ELLER ATT KÖPA LÅDOR FÖR 2500 OCH HUR DET INTE SÄLJER AUTOMATISKT OM DET ÄR SAMMA SOM SAMMA BEY MEN HAR 1 STJÄRN OCH 2 STJÄRNAR OCH DET HÄR SPELET BEHÖVER SERIÖST MER FIGHTING ELLER BATTLES ANDRA BATTLE BEYS.
Bra spel men det tar 12 timmar att öppna en guldlåda, du kan snabba upp det men för att göra det måste du titta på 7 ADs det är löjligt
Multiplayer-match Gör något som inte ansluter. Bara att visa upp multiplayer-sessionen avslutades fick ett korrupt multiplayer-meddelande.
Ser fram emot detta spel älskar serien
Hatar det här spelet, det är inget fel på wi-fi vad det är för fel, ladda inte ner det om du behöver ett bra wi-fi 😠🤬🤬🤬😠😠😠😠😠
fantastiskt spel för beyblade burst älskare och snälla gör fler uppdateringar och nya tekniker och beys i spel. Jag gillar verkligen spelet men en sak dåligt är att många annonser har visats för oss som jag inte gillar men spelet är extremt beroendeframkallande
Annonser är för mycket du behöver för att stoppa eller minska annonser förutom lägger till att spelet var utmärkt Jag hoppas att detta är till hjälp för alla
Jag gillar den här grafiken och det är för mycket att njuta av spelet
Senaste uppdateringen var bara för annonser varannan åtgärd det finns en 30 sekunder lång tillägg som du inte kan hoppa över girighet från annonsintäkter avinstallerade
Sämsta spelet någonsin sett. När jag laddar ner den öppnas den inte ännu i min telefon. Jag vill säga att jag tittade på beyblade från barndomen och att detta är det värsta spelet med beyblade.
Tasty Planet Forever Akcja mfqq
Beyblade Burst Rivals Hádanky ykad
Riktigt bra app. Det gör sig mycket bra på beyblade-genren med den ständiga uppdateringen som också tar med nya föremål till spelet. Den enda nackdelen är att det ibland tar ett tag att ladda och det kan också vara laggigt ibland. Men förutom den väldigt bra app.
Jag har bara ett klagomål och det är stort. Spelets bakgrund är för färgglad, till den grad att det gör ont i ögonen och att godiscrush-idén är färgglad som fan
Jag förstår det inte, jag spelade bara det här för några dagar sedan och började förlora anslutningen från andra spelare. Jag kan inte ansluta till dem, snälla fixa det här eftersom jag gillar ditt spel och jag vill inte ta bort det.
Fantastiskt spel, men plötsligt är mitt konto förbjudet av nätverksproblem och det säger att ditt konto är inaktiverat på grund av misstänkta aktiviteter. Jag förlorade mina 2 års konto. snälla skicka tillbaka det till mig
Jag kunde inte ens starta spelet innan det sa att jag hade något fel men grafiken var ganska bra
Det är bättre än tidigare, men om det bara finns ett läge som kan 2 vs 2 kommer det att bli väldigt spännande och sätta ett alternativ att låta spelare få en vän och ett konto. Lägg också till att när spelaren använder monstret låt monstret inte vara som en bild låt den röra sig Det sista är att välja hur spelaren vill starta och skapa. Vänligen fixa detta: Annonserna släpar ibland efter spelet och när jag spelar ibland byts beys ut . Så här blir det ett perfekt spel och tack 👍
Det finns många buggar som att min dread phoenix kan flyga av någon anledning så det suger mycket
Utmärkt spel fantastisk grafik inga problem superintressant gameplay överlag bästa beyblade-spel.
Jag gillar det här spelet väldigt mycket men jag gillar inte när bey-tekniken aktiveras. Det är bara en attack jag skulle ge det 5 stjärnor om det har mer bey-teknik i en bey.
för lång att ladda och uthålligheten för kort
Det kommer inte ens att ladda det loggar bara ut mig fixa detta
Detta spel suger gör att det är svårt att slå och det är problem med wifi
Värst! När jag är på väg att vinna en multiplayer-match står det att multiplayer-sessionen är avslutad...så galet...
jag slåss mot förlorade luinor använd svärd valtkrie och tid förlorade luinor ultimata förlorade spiral han buggar ultimate och kan inte fortsätta snälla fixa det