Post by membtecahugpa on Feb 11, 2022 7:12:26 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hustle Castle: Rise of knights ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hustle Castle: Rise of knights IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaukset lisäävät kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Hustle Castle: Rise of knights 2022 version ▞▞▞
Tämä peli on hyvä, mutta tiedän miksi minä, uusi pelaaja, pelaan vanhalla palvelimella. Ero on niin ilmeinen
Joskus täytyy tehdä tai antaa ilmaisia vanhoille pelaajille, ei ole mielenkiintoista, jos peli on aina maksettava ollakseen kiinnostunut jostain pelin osa-alueesta, kunhan he vain halusivat pelata ja rakastavat peliä ollakseen ahneita rahan suhteen. Rakastan peliä, mutta en maalia🤔🤭🧡
Peli eroaa mainoksista. Latasin pelit mainosten takia, silloin peli itsessään on hyvin erilainen kuin mitä näin mainoksissa. Mikä sääli. Ole ainakin rehellinen mainoksissa.
Mainoksesi eivät reagoi kunnolla, ja sen pysäytys ei palannut peliin, joten tarkista ongelma
Viihdyttävä, tasapainoinen, hauska, reilu. En ole pelannut sitä pitkään aikaan, mutta toistaiseksi en ole nähnyt huonoja puolia. Sinun ei tarvitse kuluttaa $ nauttiaksesi siitä, vaikka kuten kaikki mobiilipelit, se voi auttaa sinua saavuttamaan tasoa nopeammin. Pelin sisäisten mainosten katsomisesta saamasi palkinnot ovat itse asiassa erittäin hyödyllisiä ja arvokkaita, mikä on melko harvinaista useimmissa peleissä.
Areenat on uusittava. On normaalia, että vastustajat ovat 5-7 kertaa vahvempia, eikä se olisi hauskaa, koska voittomahdollisuutta ei ole.
joku random seksipeli, suosittelen 0/5 vie turhaa aikaa elämästä
Käännöksiä tarvitaan!!! Tämä peli saisi 5*, jos olisi vaihtoehtoja kääntää muita kieliä. Niin monissa peleissä on nyt tämä ominaisuus, että on naurettavaa olla ilman sitä. En ymmärrä mitä puoli klaaniani sanoo. Olisi myös mukavaa päästä käsiksi linnan asukkaiden luetteloon jollakin tavalla sen sijaan, että kävisimme huone kerrallaan tarkistamassa potentiaali- ja koulutustasoja... vain sanomaan... Muuten tämä peli on hauskaa ja paljon tekemistä samalla kun olet. odotan etenemistä!!!
Hauska peli.. 😁
Minusta tämä on erittäin hyvä peli ja suosittelen kuitenkin......... Adminit ovat hieman hitaita saamaan sinulle takaisin ja jos et halua maksaa lisälaitteista, sinun on siirrettävä , mutta jos haluat käyttää hieman aikaa, tämä on loistava peli tähän
Erittäin hidas taistelu, ellei premium, ja palkinnot eivät riitä
Ainoa syy, miksi se on 1, koska haluan kolmannen tason hallin mutta lvl2-kasarmin, mutta tarvitsen kolmannen tason salin päivittää kasarmi, mikä on ärsyttävää, ja sen selvittäminen vei plz se plzzzzzzz
Välillä viivästyy, mutta silti niin hyvä peli
Nolla! Lataa vain jos sulla on paljon ylimääräistä rahaa. 💸
Hustle Castle: Medieval games Hry na hrdiny fra
erittäin aito ja seikkailunhaluinen... Olen pelannut peliä siitä lähtien, kun latasin sen katsomalla mainoksen siitä toisessa pelissä... peli on aivan uskomaton yhdellä suurella takaiskulla.... aikaa se vie huoneiden päivittäminen on aivan liian kauan ja se saa minut haluamaan poistaa APP:n...... timantit eivät ole halpoja ja tiedän, että se tekee peliseikkailustamme paljon hauskempaa... yritä tehdä jotain Tämä ongelma. Kiitos jo etukäteen☺
Kopio Fallout turvakoti
Arenan otteluiden tekeminen on edelleen todella huonoa... ei edes lähellekään oikein. Pidän todella pelistä ja tapahtumista, mutta näyttää olevan nykyään vaikeampaa saada hyviä tuotteita maksamatta rahaa. Luulen, että te olette vasta tulossa ahneeksi tbh. Ole hyvä ja vedä päätäsi kaverin lajitteluun... koska se on hyvä peli ja nauti sen pelaamisesta suurimmaksi osaksi.
2 3 4 Jucători Jocuri Simulare isx
Hustle Castle: Medieval games Vaidmenų žaid. rfm
hff
Ontään ihahyvä
LOL
Päivitin arvosteluni. Expedition matchmaking on täysin rikki. Kaikki valittavat epäreilusta yhteensovittamisesta ja olen täysin samaa mieltä.
Jos pidät mainoksista, tämä peli on sinulle. Jos pelaat tunnin päivässä, 20 minuuttia siitä päivästä on mainoksia. Ja jos maksat ennakkomaksun sen sijaan, että pelaat ilmaiseksi kuten se tekee, sinulla on samat mainokset. Sinun täytyy käyttää rahaa pelataksesi hyvin, tämä on sama kuin useimmat pelit, mutta siellä on liian paljon mainoksia, enkä voi välttää sitä. Vihaan sitä.
Hustle Castle: Medieval games Ролеви qbb
Erittäin hyvä peli, mutta suurin ongelma on areena, jos saa noin 100 000 joukkueen pisteet, niin muut pelaajat ovat yli 300 000 mahdotonta voittaa ne aina häviävät ja erittäin tyhmä asia
maksaa voittaaksesi
Kivaa ajantappoa.
Loistava peli, suosittelen useimmille. Ainoa suuri kaatuminen on se, että se potkaisee minut jatkuvasti pelistä. Siinä on vaihe, jossa olen onnekas, jos saan pelata yli 30 sekuntia ennen kuin aloitan. Se tekee pelaamisesta lähes mahdotonta, mutta nautin pelistä todella enkä halua vain lopettaa. Lajittele tämä tulevassa päivityksessä, se on valtava virhe, joka on korjattava.
Muokkaan ja päivitän arvosteluani. Edelleen sama ongelma päivitysten kanssa. Aina kun pelipäivitys tulee, minun on poistettava ja asennettava peli uudelleen, jotta se avautuu. Miksi?!?! Olen myös pettynyt pelin tukeen. Jos ongelmasi on monimutkaisempi kuin luottokortin pyyhkäisy... OLET TUOMIOTUOMIO. Sivuhuomautus: Tarkista poikasi Hugh Jazz
Peli on hauska, mutta minulla on muutama ongelma. Areena on epätasapainoinen, kun minulla on vain 150 000 hyökkäyspisteet ja minut laitetaan areenalle 8 300 000 pelaajaa vastaan, se ei tee siitä hauskaa. Areenan tulisi perustua hyökkäyspisteisiin, jotta voit taistella muita pisteesi ympärillä. Kun se on korjattu, annan korkeamman arvosanan. Toiseksi, kun joku hyökkää kimppuusi kimppuun ja häviää areenalla, hyökkäät hänen kimppuunsa takaisin ja sinut teurastetaan, mutta katsot toiston, jossa voitat ja teurastat heidät. Siinä ei ole mitään järkeä sen satunnaisessa...
Kamala päivitys klaanin alueella. Sinun on pelattava 4 tuntia, jotta pelaajat, jotka vain hyppäävät sisään tekemään portaalia tai hyökkäystä, lukitaan ulos. Olen kansainvälisessä klaanissa, meillä ei ollut ongelmia saada ihmisiä sisään ja ulos CT:stä, koska meillä on useita jäseniä, jotka voivat olla päällä milloin tahansa 24 tunnin ajan. ajanjaksoa. Mutta jos paikan lukitaan 4 tunniksi, sisään pääsee vain enintään 24 henkilöä. Joten jos olet alhaisempi TR-taso, et ehkä koskaan pääse sisään.
hyvä peli, mutta mainokset ovat vääriä menetti tähden siellä
Rakastan tätä peliä ja pelaan edelleen f2p:tä. Sanon, että saat paljon bonuksia katsomalla mainoksia päivittäin ja parin viime päivän aikana mainokset eivät näy minulle, mikä tekee pelistä nauttimisen todella vaikeaksi. Korjaa, niin päivitän 5 tähteä.
paljon tekemistä jopa f2p-tilassa.
Tämä peli on todella hyvä, minulla on kuitenkin muutamia ehdotuksia - 1 - pitäisi pystyä peruuttamaan askarteluase tai haarniska ja saada 50% tai 75% jalokivistä käytettynä, riippuen askarteluun jäljellä olevasta ajasta. 2 - klaanisota ei ole hauskaa, ja sotaan pitäisi voida osallistua 10 pelaajan kanssa. Olisi hienoa, jos klaanisodat olisivat kahden klaanin välillä sen sijaan, että 6 klaania osallistuisi yhteen sotaan. 3- Arenan tulee olla saman tason pelaajien välillä. antaisi ehdottomasti arvosanaksi 5, jos yllä olevat muutokset tehdään seuraavassa päivityksessä.
Se on peli, joka ei vaadi taitoa. Jokainen käänne ja käänne yrittävät myydä sinulle päivityksiä käteisellä. Suunnittelu voi lieventää sitä paljon, mutta tämä peli on todella hyvä myymään päivityksiä. Tunnet pakkoa auttaa klaaniasi, mutta eteneminen vie aikaa. Jos vihaat painepelejä, kuten Clash, tämä on hyvä asia, koska kaikki hyökkäykset ovat automaattisia ja teet outoa loitsua ja varustat taistelijasi sen mukaisesti.
Pelasi kovaa ydintä 3 vuotta. Tapasi kirjaimellisesti mieheni pelissä ja muutti uuteen maahan! Olin okei jatkuvat tapahtumat, jotka vaativat $. Jumissa klaanin alueen käynnistämisen jälkeen, painajainen, että se hajotti minun ja muut kukoistavat klaanit. Sitten tutkimusmatkoja huonojen matchmaking vastustajien kanssa, mutta registin vaatimus (useita tunteja päivässä) toivoen saada materiaaleja sarjoihin. Et voi maksaa 2W, mutta vaatii niin investoitua aikaa se ajoi pois farm2win kohtuulliset kuluttajat.
Ihan hyvä peli. Ehdottomasti palkitseva puoli, mutta en voi valittaa. Erittäin turhauttava osa on areena. Suurin osa taisteluista perustuu sotilaalliseen voimaan, areenaa lukuun ottamatta. Jos olet hyvä rakentamaan linnaasi, he odottavat armeijasi olevan erinomaista, eikä sinulla ole mahdollisuuksia taistelussa. Armeijaan perustuva matchmaking (kuten muukin peli) tekisi tästä ehdottomasti hauskempaa, varsinkin kun areena on tärkeä kaikissa erikoistapahtumissa.
Olen todella alkanut menettää kärsivällisyyteni tämän pelin kanssa! Olen pelannut nyt yli 2 vuotta, etkä SINUA SAADA ARENAA OIKEIN!? Miksi asioista on niin vaikea tehdä oikeudenmukaisia? Vastaus kehittäjiltä oli vitsi "muuta strategiaasi". Ei ole väliä mikä minun strategiani oli, kun kohtaat robotteja, jotka ovat 3 kertaa vahvempia.
Tää peli on tosin hyvä
Aivan mahtava
Hustle Castle: Rise of knights رول پلیئنگ ojx
Arvostelun muokkaaminen - Saavutat pisteen pelissä, jossa et voi koskaan säästää tarpeeksi kultaa rakentaaksesi mitään, koska muut pelaajat, jotka ovat vahvempia, hyökkäävät aina kimppuun. He vievät kultasi, etkä voi hyökätä muiden kimppuun, koska kohtaat paljon kovempia linnoja. Olen istunut täällä viikon ja yrittänyt rakentaa jotain. Näyttää siltä, että ainoa vaihtoehtoni on kuluttaa $ $. Sinuna jättäisin tämän pelin väliin. Annoin sille kaksi tähteä, koska se oli hyvä idea, mutta huonosti toteutettu.
Pitää tietää mikä kasvattaa mitäkin ukon paremmuutta. Alussa pärjää kyllä mutta jos jäät jumiin katso mikä nostaa eri ominaisuuksia.
Hyvä 👌
Pidän thid-pelistä todella paljon, ja voin pelata tuntikausia joskus, mutta se vain repi minut mole opoly -tapahtumassa. Minulla oli 900 hc-kolikkoa ja 3 noppaa, ja wifi katkesi, kun palasin takaisin, minulla oli 68 tai jotain, eikä noppaa .. Toivon, että voit korjata sen. Käytän kohtuullisen summan rahaa tähän peliin, mutta jos se repii minut pois, se loppuu
Ole varovainen, tämä peli on asetettu maksaville pelaajille. Korkean tason pelaajat saalistavat yksinomaan kehittyviä pelaajia toivoen saavansa sinut maksamaan huomattavan summan rahaa päästäkseen kiinni. Ei tasapainoa. Ihannetapauksessa tässä pelissä maksavat pelaajat jatkavat maksamista, joten heillä on aina helppoja kohteita - hyvä bisnes, epäreilu peli. Sinun pitäisi olla, ettet voi hyökätä yli tai alle 20 % kasarmiluokitustasi. Tällä hetkellä arvosanalla 750000 kohtaan ihmisiä yli 5000000:lla. Ei kannustinta käyttää rahaa. He ovat kaukana edellä.
Edellisen luokituksen lisäksi... jos henkilö maksaa PREMIUM-palvelusta, NIIN BS-MAINOSTEN PITÄÄ OLLA @minimi... SANO !!!
Tämän sovelluksen nimen tulisi olla "Hassle Castle", koska tämän pelin jokainen lataus on aivan liian pitkä erittäin lyhyeen taisteluun. Se on vain liian kipeä. Toivottavasti korjaavat sen pian
Hyvä mutta matkii fallout shelteria
Olen pelannut tätä peliä nyt muutaman vuoden. Kaiken kaikkiaan se on erittäin näppärä ja mukaansatempaava. Peliä on aina tuettu mainoksilla – ymmärrän ja hyväksyn sen täysin kehittäjien taloudellisena välttämättömyytenä. Mutta mainosten määrä ja kesto on kasvanut: nyt suurin osa niistä on niin pitkiä, että ne ilmeisesti ylittävät pelaajien toimettomuusrajan, joka oli asetettu pelin kehityshetkellä - joten pelaaja on pakotettu jokaisen pitkän mainoksen JÄLKEEN odottamaan pelin uudelleenlatautumista. Vaikuttaa siltä, että siihen olisi yksinkertainen korjaus?
Kiva peli